Sayfalar

Ağustos 21, 2013

ÂŞIK OLDUM EVLAT

Geçmişin ayak izleri var senden bana kalan
Dün gece rüyalarımda buldum seni
Ne tatlı günlerdi senli zamanlar aşka dair
dün gece rüyamda gördüm seni
Nasıl da girerdin kanıma
gözlerinin masum oyunlarıyla
Bir gülüşün vardı senin gözlerinde parıldayan
hani içimi erittiğin her daim
Bilir misin, kimileri hatırlarken geçmişin ayak izlerini
ben, bense hatırlamayım diye çok çırpınıyorum gülüşlerini
Gözlerimin önünde beliren yüzünü görmeye
hala dayanamıyorum ben

Hafifçe yüzünü yere eğerdin önce
sonra bükerdin dudaklarını
öylece beklerdin bükülmüş dudağında gamzen 
ve anlardın ben bakınca
baktığımı görmesen de 
bilirdin sende kalan gözlerimi

Biraz kıpırdanan o uzun kirpiklerin 
hafifçe kalkan kaşlarınla birlikte
derince iç çeker
başını kaldırıp
öylece yüzüme bakardın pırıl pırıl
İşte ben buna
hala dayanamıyorum
Ne masum gülüşlerdi aşka dair günler

Kaybolur evlat
herkes ve her masumiyet
bilmezsen kıymetini
burukluğu da kalır sende
Hoş bilsen bile kaybolur zaten var olmamışlar
Eğer sen de bilmezsen kıymetini yaşananların
kaybolup seni de içine alan bir geçmişin  
ayak tozu olursun evlat bil kıymetini

Mesela ben 
onu her gördüğümde heyecan duyardım,
hatta bak şu an ellerim titriyor adeta
Sana bunları anlatırken 
onu görüyorum karşımda

Dün gece rüyamda gördüm onu
yine yeniden
İşte böyle hiç kaybetmedim bu heyecanı
aslına bakarsan gitmiyor hiç
benim de elimden bir şey gelmiyor bu aşka dair
Kalbimde acele bir tavır
nefeslerim hızlıca soluk soluğa
ve içimde buruktan bir sızı beliriyor evlat

Artık çok geç biliyorum
zaman aşımlarına uğradı bizim aşk davamız
Faili meçhul gidişlerimiz oldu bizim
Belki de şimdi bir kızı var 
hani o hayalini kurduğumuz minik velet
Ona benziyordur belki ve ben bunları bilemem
göremem artık onu bu aşka dair.

Biliyor musun 
sana bunları açılmamış gözlerimle
battaniyemin altından yazıyorum
Düşün be evlat buna uyanıyorum her sabah
böyle bir adama
Sen aşkı incitme evlat 
uyanma böyle günlere

Ben âşık oldum evlat, 
anlatırken sana
bu aşka yeniden âşık oldum

Dün gece rüyamda gördüm onu
hayli zaman oldu görmeyeli
özledim besbelli
Hayatta bir defa âşık oldum evlat
Ben âşık oldum evlat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder