Sayfalar

Ağustos 21, 2013

DELİLİĞİMDEN SATIRLAR: SANRIM

Bunca körün içinde görmek kusur olur evlat
Bu karanlıkta iyilik mazur görülmez
Çaba göstermeyen çabanı bilmez
Anladım sanır seni
ve işte o zaman yanılır insanlar

Bir garip oldu şimdi dünya
kan bağı da merhamet bilmez
Merhamet ise kan bağı nedir bilmez
Ona herkes can
ona herkes canan bu yaşamda
Yaşam kendi benliğinde gizli
ne yazık göz bunu görmez

Kimi paraya
kimi şöhrete
kimi egoya tapar da görmez
Bir de Tanrı uydurur kendine sığıntı olacağı
Taptıklarıdır Tanrı'ları
yaptığıdır yarattım sandığı
Tanrı eder yarattığını
sadece fark etmiştir bedava zihnin
biraz zahmetli çabasını
Oysaki böyle mi isterdi Yaratan
Soracak olursan her biri birer tanrı
Dikkatli bakınca tüm bunlar bir Sanrı!

Kalbim iyi kalsın istedim evlat
gerçek iyiliği sordum 
doğaya hayvana insana evrene
Dedim ki korusun aslı olanı 
bu algılar bütünü yaşamda
Bak nasıl da kusur belledi gerçekleri sahteler
Kusur ettim yanlışa
 
Hangi gözdü bu
hangi hikaye hangi gerçek
Kendime yanlış olmaktansa
yanlışın yanlışı olsam
mutlu olur benim de sanrım
Sanrım, bize yardım et!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder